Treningstips- del 1 (lelleb)
Hjem Outfit Konkurranser Facebook Add meg

Treningstips- del 1

  • 12.01.2013kl.21:38
  • 6

Hei

N har jeg endelig ftt somla meg til trene, s n trener jeg 4 ganger i uka med Linn <3 Og jeg tenke jeg kunne gi dere et par tips, og jeg kommer ogs til legge ut en video, men det har jeg ikke giddi enda :P

Treningstips 1:

St og trippe opp og ned, og hold hendene hyt for hyere forbrenning!



Treningstips 2:

Sitte som en hund nr den skal tisse (hann-hund), og sparke i veggen i 30 sek, ta fem sek pause ogs pn igjen i tre omganger ogs samme p neste side. Dette strammer rumpa, og gir deg bedre resultat der.

Treningstips 3:

Til dette trenger du en spesiel rokkering med tagger inni, som du rokker med, som strammer magemusklene, men det er viktig bruke like lenge p hver side, for f likt resultat p begge sider.




Hvis det n er noe du lurer p er det bare legge igjen en kommentar, eller sende en melding:)

~Blogges <3




12.01.2013 kl.21:50

Takk for tipsene! :)

12.01.2013 kl.21:55

lilbit: hehe, bare hyggelig:)

12.01.2013 kl.22:22

S gy og s flink du er ;) Jeg skal og begynne trene n p mandag! Gleder meg :)

12.01.2013 kl.22:22

Alice Lunde: Bra innstilling
STFU

13.01.2013 kl.01:08

Dette er elendige tips. Du kommer ikke til f noen resultater av det. Kutt ned p fet mat, tren med hy intensitet og f i deg proteiner etter trening. Cardio bitch

13.01.2013 kl.17:56

STFU: ehm, bitch please....det hjelper jo, det er bedre trene enn ikke trene i det hele tatt!!